Feedback over de dienst Move&Rent - Vanessa Marks, mede-oprichter van Dutch Home Hunters

Dutch Home Hunters is een bedrijf gerund door expats, voor expats. Als er iemand is die de beproevingen en problemen kent die gepaard gaan met immigreren naar Nederland, dan zijn zij het wel. Bij Dutch Home Hunters bent u in veilige handen. Laat hen het huis voor u vinden, en u concentreert zich op uw nieuwe avontuur!

Vanessa Marks, mede-oprichter van Dutch Home Hunters deelt haar ervaring met het gebruik van Move&Rent diensten.

 

Hallo Vanessa, zou je in een paar woorden je missies binnen Dutch Home Hunters kunnen toelichten?

Ik ben Vanessa Marks, mede-oprichter van Dutch Home Hunters. Wij zijn een vastgoed zoekbureau dat expats helpt een huis te vinden voordat ze in Nederland aankomen. Ik streef ernaar om het huizenjachtproces zo stressvrij en luchtig mogelijk te maken.

 

In welke eerste context heeft het Dutch Home Hunters team een beroep gedaan op de diensten van Move&Rent? Wat was uw initiële uitdaging?

Ik had een Zuid-Afrikaanse klant die met zijn gezin naar Nederland zou komen. We vonden voor hen een ongemeubileerde woning die dringend meubilair nodig had. Toen heb ik contact opgenomen met Move&Rent door online te zoeken naar een oplossing voor meubelverhuur.

 

Waarom heb je je tot Move&Rent gewend om deze kwestie(s) aan te pakken?

Ik weet dat Move&Rent mij een precieze tijd en datum kan geven voor het leveren en monteren van de meubels. Dus niet de lange termijn van 8 uur die ikea meestal biedt. Bovendien bieden ze een breed gamma aan meubelen, verschillende stijlen en prijzen, met zeer flexibele voorwaarden wat betreft huurperiode en budget. Hun oplossing past bij al mijn klanten, van de jonge starter die een studio huurt tot het gezin dat een huis huurt.
Mijn klanten kunnen vanaf Schiphol aankomen in de wetenschap dat ze een volledig functionerend huis zullen hebben.

 

Hoe is de implementatie van de dienst Move&Rent verlopen?

Het was eenvoudig en rechttoe rechtaan! Ik stel Move&Rent per email voor aan mijn klanten en zij doen de rest. Het kost me geen tijd of moeite.

 

Wat heeft het gedaan voor uw team en uw bedrijf?

Het heeft mijn leven gewoon makkelijker gemaakt wetende dat ik Sébastien en zijn team kan aanbevelen. Ik weet dat ik nu gemakkelijk ongemeubileerde woningen kan aanbieden aan mijn klanten zonder dat ik me zorgen hoef te maken over de inrichting ervan.

 

Wat betekent het begrip "tweede leven voor meubelen" voor u in het kader van uw activiteit? Is het een hefboom in uw besluitvorming? 

Ik vind het geweldig dat het meubilair ook na de eerste huurperiode nog in gebruik is. Iedereen maakt zich zorgen over verspilling, dus 'tweede leven'-meubilair verlicht eventuele zorgen over het gebruik van 'snel meubilair'.

 

Wat is uw oordeel over deze ervaring?

Sébastien en zijn team doen altijd meer dan hun best voor mijn klanten. Mijn klanten hebben altijd een bed om op te slapen als ze in Nederland aankomen.

 

Kies hier uw pakket uit 100's artikelen van verschillende merken en verschillende interieurstijlen met een flexibele huurperiode.

Feedback en tips

Feedback en tips

Een tevreden klant is onze prioriteit.

Vijf dagen per week bezorgen

Vijf dagen per week bezorgen

Gerenommeerde leveranciers zorgen ervoor dat je bestelling op tijd bezorgd wordt.