Bestellingen
Moet ik borg betalen?
Voor huurtermijnen korter dan drie maanden hoeft dat niet. Vanaf drie maanden moet dat wel en is het bedrag gelijk aan een maand huur.
Hoe en wanneer krijg ik mijn borg terug als mijn contract afloopt?
Je krijgt je borg binnen een maand na afloop van je contract en na inspectie van de gehuurde meubels teruggestort op je rekening.
Hoe plaats ik mijn bestelling online?
Je hoeft alleen maar te kiezen welke meubels of spullen je wilt huren en hoeveel je van ieder artikel wilt. Vervolgens geef je op waar en wanneer we ze moeten bezorgen. Daarna betaal je de eerste maand huur en de borg (afhankelijk van de huurtermijn).
Wat moet ik doen als er iets misgegaan is met mijn bestelling?
Als dat gebeurt, stuur je een mail naar contact@moveandrent.nl of neem je contact op met onze klantenservice door te bellen naar (+31) 085-01 630 37.
Wat moet ik doen als ik mijn bestelling wil annuleren of mijn bevestigde bestelling wil wijzigen?
Stuur direct een mail naar contact@moveandrent.nl of neem binnen 24 uur contact op met onze klantenservice op nummer (+31) 085-01 630 37.
Wat gebeurt er als het contract afloopt?
Aan het eind van je contract heb je twee mogelijkheden: je verlengt het onbeperkt, of je geeft de gehuurde meubels en andere spullen terug.
Kan ik telefonisch of per mail bestellen?
We hebben liever dat je direct online bestelt. Dat gaat sneller en is efficiënter. Als je een voorstel op maat wilt ontvangen, stuur je een mail naar contact@moveandrent.nl of neem je contact op met onze klantenservice door te bellen naar (+31) 085-01 630 37.