Bent u een vastgoedprofessional of een internationaal bedrijf? Bezoek onze professionele website

Bezorging

Kan ik de datum waarop ik de meubels wil ontvangen, wijzigen?

Ja, dat kan tot drie dagen voor de geplande bezorgdatum.

Kan ik mijn bestelling eerder laten bezorgen dan dat ik bij het plaatsen van mijn bestelling heb aangegeven?

Onze bezorgdienst is afhankelijk van de logistiek van onze partners. Heb je echter bepaalde verzoeken aangaande je bezorging, aarzel dan niet contact op te nemen met onze klantenservice. Samen vinden we de beste oplossing.

Hoe wordt de bezorging georganiseerd?

Op basis van je bestelling neemt het team dat verantwoordelijk is voor de logistiek telefonisch of per mail contact met je op, om de datum en tijd van de bezorging af te spreken.

Wat kan ik verwachten op de dag van bezorging?

Op de dag van bezorging worden de meubels of andere spullen door onze transporteur al in elkaar gezet bezorgd en geplaatst in de kamer of ruimte waar je ze wilt hebben.

Wat moet ik doen als mijn meubels zijn bezorgd?

Nadat ze zijn afgeleverd, heb je 24 uur de tijd om in te loggen op je klantaccount en het ontvangstformulier in te vullen. Op deze manier stel je je borg veilig door te bevestigen dat je alles hebt ontvangen en dat alle spullen in goede staat verkeren. Als je dat niet binnen 24 uur doet, gaan we ervan uit dat alle spullen schadevrij zijn bezorgd.

Hoe kan ik de status van mijn bezorging bijhouden?

Onze logistieke afdeling zal je een melding sturen als de spullen op weg zijn naar hun plaats van bestemming.

Wat gebeurt er als ik niet thuis kan zijn op het moment dat de spullen worden bezorgd?

Dan hebben we de naam en het telefoonnummer van een contactpersoon nodig die ons binnen kan laten.

Feedback en tips

Feedback en tips

Een tevreden klant is onze prioriteit.

Vijf dagen per week bezorgen

Vijf dagen per week bezorgen

Gerenommeerde leveranciers zorgen ervoor dat je bestelling op tijd bezorgd wordt.